Hotel Washington Marriott ***

Washington Marriott

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Washington Marriott bij:

1 review over Hotel Washington Marriott in het Nederlands

Goed hotel, 3 sterren waard.

Arjan & Hilde., 20-5-2010

Goed hotel, te vergelijken qua kamers met de "van der Valk" hotels. Eten (diner) was ook zeer goed, klein restaurant, zo'n 20 tafels. Alles zag er super netjes uit. Kleine desk in de lobby met info en plattegronden van de stad. Om de hoek een Starbucks, handig voor het ontbijt. In de lobby was een WiFi gedeelte waar je met je laptop (die wij niet hebben) gratis kan internetten. Er staat ook een computer met printer waarmee je kan inchecken voor je vlucht en de tickets mee uit kan printen, ook gratis. Maar met die comp kon je niet je mail checken, maar dat moet je ook eigenlijk niet willen als je op vakantie bent toch?! Drie nachtjes in dit hotel geslapen, 2 volle dagen de tijd om alle musea en memorials te bezichtigen in de National Mall, wij vonden dat genoeg. Shoppen deden we in Arlington in het Fashion Centre, zo'n $15.- met de taxi enkele reis.
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Washington Marriott in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Washington Marriott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Washington Marriott scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: