7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Red Roof Inn Washington DC Downtown** bij :

15 reviews over Hotel Red Roof Inn Washington DC Downtown in het Nederlands

Centraal gelegen, restaurant/bar geweldig

Debby, 10-9-2010

Dichtbij alle bezienswaardigheden en dichtbij Chinatown. Heerlijk eten, gezellige pub waar veel locals komen. Kamer sober, netjes. Hotelpersoneel is zeer behulpzaam en vrolijk. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Gereisd met vrienden in maart 2009

Prima locatie

Irma Leijden van Amstel, 8-8-2010

In Chinatown, metro nabij, veel op loopafstand zoals The Mall, White House, Capitol Hill, Postal Museum, etc. Goede prijs/kwaliteitverhouding, ruime, rustige en nette kamers (met strijkplank/strijkbout), ontbijt beter buiten de deur (hotel is duur + kwalitatief matig). Betaald parkeren onder hotel maar beperkt plaats en krap. Receptiepersoneel niet altijd geïnteresseerd. Tip: bezoek het Spy Museum. Neem ruim de tijd want het is een see & do experience. Diner tip: eet bij een echte Chinees met alleen een Chinese kaart, leuke en aparte ervaring. Shopping tip: the Pentagon City Mall Fashion Centre in Arlington (per metro). Algemeen: bezoek DC eens op 4 July en kijk je ogen uit bij de parades. Algemeen: doe Washington zoveel mogelijk te voet, dan zie je zoveel meer!
    Gereisd met partner in januari 2007

Prettig hotel.

Judith, 21-10-2009

Dit is een prima hotel met schone en ruime kamers. Ook de badkamer is erg prettig.

Wij hebben het personeel als vriendelijk en behulpzaam ervaren.

De ligging van het hotel is erg goed, midden in Chinatown. Handig dat het mogelijk is om in de onderliggende pub te ontbijten.

Geen aanmerkingen eigenlijk op dit hotel. We hebben een super verblijf in Washington gehad.

Gereisd met vrienden in september 2009

hotel met parkeerproblemen

Stephan, 28-8-2009

goed gelegen voor de bezienswaardigheden

zeer vroeg inchecken om een parkeerplaats in het hotel te bemachtigen

receptiepersoneel niet vriendelijk en niet behulpzaam, om andere parking te zoeken

er zijn nochtans voldoende openbare bewaakte parkings die je zelf moet vinden.

Luidruchtige pub!

Gereisd familie in augustus 2009

Prima hotel, prima lokatie

ernst, 24-8-2009

Was in DC om een lezing te geven. Dit hotel lag prima gelokaliseerd in Chinatown, vlak bij alle bezienswaardigheden. De kamers waren erg ruim, werden dagelijks goed schoon gemaakt en het personeel was vriendelijk. Voor deze prijs echt prima.
      Gereisd zakelijk in november 2006

Prima hotel

Jenke, 21-8-2009

Vriendelijke receptie, nette kamers.

Naast het hotel zit een Ierse Pub waar je heerlijk op het terras kan zitten. In het centrum, metro dichtbij.

Gereisd met partner in augustus 2009

Goed stadshotel

Nico, 19-8-2009

Het hotel ligt tegen chinatown en op loopafstand van winkelgebied en uitgaansgebied.

Kamer goed en compleet.

Geen eigen restaurant maar je kunt binnendoor naar een Irish Pub. Je kunt daar alleen a-la-carte ontbijten en is wel duur. Diner hebben we daar niet gedaan. Tja, met chinatown om de hoek!

Parkeren onder het hotel: $20 p/d.

De kamerprijs kan ik niet beoordelen omdat we een rondreis deden waar de hotels bij in zaten.

Gereisd familie in augustus 2009

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Charlot, 28-10-2008

Hebben dit hotel rechtstreeks geboekt en hadden een topdeal! Nette ruime kamers. Zeer vriendelijke manager; hadden fietsen gehuurd en die mochten we 's nachts in haar kantoor stallen. Leuke Irisch pub welke bij het hotel hoort. Wij waren vooral gecharmeerd van de ligging in Chinatown; vele leuke betaalbare restaurantjes, pub's en een bios in de buurt is 's avonds toch wel prettig in deze zeer zakelijke stad. Tip: neem 's avonds ook eens een kijkje in de buurt Adams Morgan met zijn vele leuke tentjes.
      Gereisd met partner in oktober 2008

Goed stadshotel

Lonneke, 5-8-2008

Hebben hier 3 nachten geslapen. De kamer was ruim, de bedden waren groot en er werd goed schoongemaakt.

Het hotel ligt gunstig om allerlei uitstapjes te maken. De Metro was dichtbij.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Patricia, 8-7-2008

In juni 2 nachten in dit hotel verbleven. De ligging is prima, in Chinatown. Wij zaten met zn 4e in een kamer, was aardig krap! Service was waardeloos. We wilden info over hoe we het snelst met de auto naar Dullas Airport (dropoff) konden komen. Dame achter de balie pakte een kaart, en ging gelijk iemand anders helpen. Na 2x vragen of ze het wilde uitleggen haalde ze dr schouders op. Ook de volgende dag toen we bij de balie info wilde over de beste hop-on hop-off tour deden ze erg ongeintereseerd/ zeiden dat ze het niet wisten en ging gelijk weer met iemand anders verder. Eten hebben we niet gedaan daar.

Volgende x Washington D.C. een anders hotel!

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn Washington DC Downtown in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn Washington DC Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Roof Inn Washington DC Downtown scoort een 7.16 uit 10 op basis van 25 reviews.