Hotel Phoenix Park ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Phoenix Park bij:

1 review over Hotel Phoenix Park in het Nederlands

perfecte ligging

niki, 6-5-2013

Hotel Phoenix Park ligt ideaal om Washington en de Mall te bezoeken. Het ligt ook dicht bij Union Station, zodat je vlot weg kunt met metro of trein. In Union Station kan je terecht voor een snelle hap of er zijn ook restaurantjes. Kamer is ruim en klassiek ingericht. Ontbijt is niet inbegrepen, niet zo goedkoop, maar je kunt makkelijk in de omgeving terecht. We aten ook in de Dubliner's The Irish pub bij het hotel, het was wel lekker. Douche was een beetje moeilijk om goed warm water te krijgen, maar dat was elders in de States niet beter. Ik zou zeker terug gaan naar Phoenix Park hotel
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phoenix Park in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phoenix Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phoenix Park scoort een 8.41 uit 10 op basis van 39 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: