Hotel Lombardy ****

Lombardy

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lombardy bij:

1 review over Hotel Lombardy in het Nederlands

Supergoed hotel op prachtige locatie

Valentijn Kuperus, 2-2-2010

Het Lombardy in Washington is een prachtig 4*-hotel, alhoewel het hier op Zoover aangemerkt wordt als een 2*-hotel. De kamers zijn ontzettend luxe, met een apart zitgedeelte met een klein keukentje. De bedden slapen echt heerlijk! Het hotel is van binnen een prachtig oud pand, met een lift die nog helemaal met de hand wordt bediend. De locatie is nog wel het beste van dit hotel: je zit in dezelfde straat als het Witte Huis, op een paar 100 meter afstand.

Zorg wel dat je het hotel van tevoren boekt! Ik betaalde $100,= voor een één persoonskamer die ik op internet geboekt had, en ik zag dat die kamer me $350,= gekost had als ik hem ter plekke geboekt had.

Gereisd alleenreizend in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lombardy in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lombardy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lombardy scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: