Hotel Hilton Washington and Towers ****

7,3

3 reviews over Hotel Hilton Washington and Towers in het Nederlands

groot hotel

conny, 22-7-2009

Het hotel heeft 1 hele lange gang met veel kamers. Het is een groot hotel. Tijdens ons verblijf was er een congres voor jongeren en het was helemaal uitverkocht. Zelfs onze kamer (dubbel bed) was verhuurd en wij kregen een kamer met een 2 persoonsbed. Door de vele jongeren in het hotel, die om 21.00 uur terug kwamen en daarna alleen maar op de gang aan het roepen waren, op deuren bonkten, mensen voor de lol opbellen en herrie schopten tot 1.00 uur, daarna werd het gelukig rustig. Na een klacht in te hebben gedient zouden we een andere kamer krijgen maar garantie op meer slaapconfort konden ze niet geven omdat de jongeren door het hele hotel zaten. Helaas was zelfs ons toegezegde kamer 's avonds bij terug keer uit de stad weer verhuurd, dus weer terug op de oude kamer. Er zou wel meer toezicht gehouden worden door de beveiliging. Dit hielp gelukkig en ze waren een stuk rustiger. Centrum is te belopen. Metro in de spits kan giga druk zijn, een metro later pakken is beter. autoparking 20
Gereisd met partner in juli 2009

Gunstig gelegen

Henk, 7-8-2008

Een Hotel met richting het centrum, Connecticut AV (op 100 mtr), een uitstekende Italiaan, aanrader!! en betaalbaar. Het Hotel is wat gedateerd, met name de kamers. Zeker wel te doen. Heeft openlucht zwembad! Het 'witte huis' is op loopafstand voor de wandelaars onder ons. Let op parkeertarieven, ongeveer 23 dollar per 24uur (overdekt)
Gereisd familie in augustus 2008

Ingeborg, 8-12-2004

Groot hotel met een zwembad. Het is ongeveer 8 tot 10 minuten lopen naar het metrostation Dupont Circle. Er zijn leuke winkels en restaurantjes vlakbij het hotel.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Washington and Towers in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Washington and Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Washington and Towers scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.