Hotel Courtyard Embassy Row ***

Hotel Courtyard Embassy Row ***

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Courtyard Embassy Row*** bij :

1 review over Hotel Courtyard Embassy Row in het Nederlands

Fantastisch centraal gelegen hotel

J.C. de Stigter, 29-6-2012

Het hotel is zeer centraal gelegen op de hoek van Scott circle en Rhode island avenue. Ongeveer 10 minuten lopen naar het Witte Huis. Dichtsbijzijnde metrostation is ongeveer 5 minuten. Het personeel bij de receptie is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ik had een riante ruime gratis internet en tv. Een koffiezetapparaatje met toebehoren op de kamer. Mijn kamer keek uit op een naastgelegen kantoorpand, geen uitzicht dus. In de lobby is eveneens de gehele dag gratis koffie (zelfbediening).Ook een klein winkeltje waar snacks, yoghurt, sandwiches ed. verkocht worden. Het hotel heeft een restaurant waar ook kan worden ontbeten. Kost erg veel tijd omdat het een bedieningsrestaurant is. In de buurt niet veel winkels omdat het een ambassadewijk is, maar op korte afstand wel een klein supermarktje. En iets verder van het hotel kun je natuurlijk overal ontbijten. Het Courtyard by Marriott vind ik één van de beste hotels waar ik ooit gelogeerd heb en zou hier zeker nog een keer terug gaan.
Gereisd alleenreizend in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courtyard Embassy Row in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courtyard Embassy Row zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Courtyard Embassy Row scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.