Hotel Center City **

Onvoldoende

1 review over Hotel Center City in het Nederlands

niet prettig

H.R. Scheper, 4-4-2009

Het hotel ligt op de grens van 'down town' en een redelijk onprettige wijk. Na binnenkomst werd er direct een afdruk van onze creditcard gemaakt. De kamers waren behoorlijk ruim. Het sanitair was behoorlijk sober. Tijdens het ontbijt moest er gegeten worden van plastic wegwerp bordjes. Het ontbijtbuffet was zéér minimaal en bestond uit een paar broodjes en (oplos) koffie.

De bezienswaardigheden van de stad (o.a Witte Huis) lagen op ca. een half uur lopen van het hotel.

Van service kon niet worden gesproken in het hotel. Er was zéér weinig personeel te zien en de gasten werden aan hun lot overgelaten.

Eenmaal thuis, bleek er ruim 300 dollar van onze creditcard 'afgehaald' te zijn door het hotel. Zonder dat we deze kosten hadden gemaakt!

Na tussenkomst van onze creditcard verstrekker werd het bedrag teruggestort.

Kortom: het hotel ligt redelijk centraal maar is totaal niet klantgericht. En wees op je hoede voor creditcard fraude.

Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center City in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Center City scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.