Hotel Econo Lodge Denver **

Econo Lodge Denver

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Econo Lodge Denver bij:

1 review over Hotel Econo Lodge Denver in het Nederlands

Receptie personeel slecht en onbetrouwbaar

Fam. E, 11-8-2014

Bij aankomst onze vouchers getoond (2 2pk) geboekt via reisbureau in nl). Er werd ons (onvriendelijk) medegedeeld dat zij geen boeking ontvangen hadden en dus ook geen kamers vrij hadden. Bij doorvragen bleek dat er 1 kamer vrij was. Deze konden we krijgen, dan moesten we wel met 4 volwassenen in 1 kamer slapen. Toen we vroegen of we deze moesten betalen, bleek dit niet nodig. Ze hadden ineens een boeking voor 1 kamer gevonden. Na wat vaag gedoe over de 2e kamer, bleek er nog 'n kamer beschikbaar, zonder airco. Inmiddels waren we 'n half uur verder. We hadden het gevoel opgelicht te worden, zodat zij een kamer aan iemand konden verhuren (of dat dit al gebeurd was), erg onvriendelijk en onbetrouwbaar personeel aan de balie! Kamers waren wel okay, ontbijt ook prima.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econo Lodge Denver in Denver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econo Lodge Denver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Econo Lodge Denver scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.