Hotel The Village at Breckenridge ***

Hotel The Village at Breckenridge
The Village at Breckenridge
6,7

• Ligging t.o.v. pistes8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Village at Breckenridge bij:

3 reviews over Hotel The Village at Breckenridge in het Nederlands

maggie, 12-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bijna aan de piste, super ski gebied. Ontbijt altijd in de mainstreet bij deep river of the blue moose. In hotel ook kleine sportruimte met 5 cardio toestellen en 1 gewicht toestel. Zwembad met veel gillende kinderen. Voor de rust hoef je daar niet heen in de jaccuzi en sauna. Gelukkig nog een jaccuzi in het andere gebouw. (zeer heet) Goed eten kun je bij diverse restaurants. Plaats leuk om heen te gaan 1 week, daarna een ander gebied nemen.
Gereisd met partner in maart 2006

Leo, 12-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

The Village at Breckenridge bestaat eigenlijk uit meerdere complexen. Wij zaten in het Village-hotel. Je hebt ook nog de Liftside in en de Plaza-condomiums. Het Village-hotel is GEEN ski in-ski out locatie zoals beweerd wordt. Je moet toch nog een stuk lopen met je ski's naar de lift.

Verder was het hotel erg gehorig, zowel geluiden van binnen als buiten het hotel dringen goed in de kamers door. Voor een goede nachtrust dus absoluut geen aanrader.

Het parkeren is op basis van valet-parking.

Er bestaan niet zoalls in Europa speciale skihokken, je kunt dus je ski's of nemen naar je hotelkamer of weer afgeven bij de bellboys. Beiden vonden wij niet erg praktisch.

Er is zegge en schrijve 1 internetcomputer beschikbaar voor het totale complex.

Kortom, wij zullen niet een tweede keer naar het Village-hotel gaan, ook al heeft het wel een van de betere liggingen in Breckenridge.

Gereisd familie in april 2008

Ronald, 31-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

1voudig net hotel onderdeel van complex met meerdere gebouwen, waaronder een ontbijtrestaurant/bar. Bijna aan piste en bij lift. Lange straat met winkels en restaurants op loopafstand.Door ligging van onze kamer 3x in een week om 5uur wakker ivm bevoorrading van het restaurant (2uur lang draaiende motor van vrachtwagen).

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Village at Breckenridge in Breckenridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Village at Breckenridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Village at Breckenridge scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: