Hotel Best Western Gateway Inn & Suites ***

Hotel Best Western Gateway Inn & Suites
Best Western Gateway Inn & Suites

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Gateway Inn & Suites bij:

2 reviews over Hotel Best Western Gateway Inn & Suites in het Nederlands

SUPERHOTEL!

RM, 28-11-2008

Wij boeken dit hotel altijd op doorreis naar Aspen, Co. In januari gaan we hier weer heen! Een prima hotel, erg vriendelijk personeel. Goede ligging, lekkere restaurants in de buurt (probeer Red Lobster eens een keer!)
Gereisd met partner in januari 2008

Martijn, 22-5-2008

Erg goed hotel met een zeer goede service. Wij hadden op internet de

goedkoopste kamer geboekt (bleek een rokerskamer te zijn). Omdat de

kamer zo erg naar de rook stonk wilden wij een andere niet rokers kamer

en waren bereid daarvoor extra te betalen. Dit bleek niet nodig omdat de

receptionist erg meewerkend was en ons de duurdere kamer tegen het

goedkopere tarief aanbood. Verder is het ontbijt erg standaard maar

goed. Gratis internet en een zwembad en jacuzzi.

Het hotel ligt net buiten Denver in Aurora maar Downtown Denver is per auto makkelijk bereikbaar in 20 minuten. Het hotel ligt tussen diverse grote malls waar je je dagen ook goed kunt doorbrengen met diverse

bioscopen. De Rocky mountains liggen op ongeveer 1 uur rijden vanaf het hotel en zijn wel te zien vanuit de kamers.

Vragen? Mail gerust.

Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Gateway Inn & Suites in Aurora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Gateway Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Gateway Inn & Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.