Hotel Mount n Lake Motel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mount n Lake Motel bij:

1 review over Hotel Mount n Lake Motel in het Nederlands

Prima op doorreis

Marlies, 27-5-2013

Wij hebben dit motel geboekt op doorreis. Wij reden van LV via Death Valley en wilden de volgende dag naar Sequoia NP. We wilden eigenlijk in Kernville verblijven maar daar was alles vol. We zijn daar wel gaan eten en dat was leuk. Dit motel had zeker zijn charmes. Het is een echt motel. Auto voor je voordeur en een tuinsetje voor de deur. De directe omgeving is niet veel. Het motel wordt gerund door een indiaas echtpaar en de eenvoudige kamers waren echt heel schoon! Dat is fijn natuurlijk. De kinderen waren blij met de gratis wifi en na alle pracht en praal van Las Vegas was het fijn om 's-avonds rustig buiten te zitten. Lake Isabella is vlakbij en Kernville ook. Het motel was goed genoeg, schoon en goedkoop. De foto spreekt voor zich.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mount n Lake Motel in Wofford Heights, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mount n Lake Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mount n Lake Motel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.