Hotel Andaz West Hollywood ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Andaz West Hollywood bij:

2 reviews over Hotel Andaz West Hollywood in het Nederlands

Mooi hotel

ann.de.bruyn2, 11-11-2013

Vorig jaar was ons verblijf in het Andaz hotel in Amsterdam zo goed meegevallen, zodat we nu ook opteerden voor een Andaz hotel, op onze laatste halte op onze huwelijksreis. Hele ruime kamer met aparte zithoek, en heel mooi uitzicht over Hollywood. Prachtig zwembad op het dak met eveneens prachtig zicht. Hotel ligt op Sunset Boulevard,vlakbij Sunset Plaza. Op 25 min wandelafstand van Chinese Theatre, en de hop on hop off bus stopt vlak voor de deur. Net zoals in alle Andaz hotels zijn de frisdranken in de mini bar gratis, happy hour met gratis wijn ts 17.00-19.00, heel vriendelijk personeel, check in is in de sofa via ipad.
Gereisd met partner in oktober 2013

Een bijzonder hotel..............

Mathijs, 29-9-2011

Gezien onze goede ervaringen met Andaz in London kozen we voor onze huwelijksreis voor Andaz West Hollywood. Dit modern ingerichte hotel op de Sunset Strip verbaast in meerdere opzichten. Check-in en uit is niet aan een balie, maar wordt gedaan door (jonge) mensen met Ipads of notebooks. Daarbij geniet je van een glas wijn. Onze suite was super, met een grote woonkamer met loungebank, een "inpandig balcon" en maar liefst twee badkamers. De (non alcoholische) drankjes uit de minibar zijn gratis, evenals de nootjes en de chips en dat wordt keurig iedere dag aangevuld. Mooi zwembad op de bovenste verdieping. Uitstekend restaurant, super ontbijt (inclusief bij AAA rate, wel goed uitkijken of het niet alsnog wordt berekend). Valet parking heel goed en snel, maar wel 32 USD per dag.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andaz West Hollywood in West Hollywood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andaz West Hollywood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andaz West Hollywood scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: