Hotel Venice on the Beach **

Venice on the Beach
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Venice on the Beach bij:

3 reviews over Hotel Venice on the Beach in het Nederlands

Mooie lokatie maar vraagtekens?

Karin, 25-5-2016

Dit Hotel ligt op de boulevard van Venice Beach op de Ocean front walk.Prachtige lokatie maar dat je dan 107.00 dollar pp per nacht moet betalen is iets te veel van het goede.De kamer is prima en schoon.

Je hebt een eigen keukentje dus verheugde ik me er al op om even naar de supermarkt te gaan om wat in te slaan voor het ontbijt maar helaas om 8.45 nog niet open!

Verder voel je je erg ongemakkelijk dat er zoveel zwervers zijn in de buurt van het hotel.

Ze hebben hun spulletjes langs de boulevard gestald

Winkels en restaurants zien er erg armoedig uit!

Vriendelijk personeel daar is niks mis mee maar de prijs /kwaliteit verhouding hou ik mijn vraagtekens bij.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima plekje

Eva28, 19-5-2013

Paar dagen in dit kleine hotel verbleven en het was er prima vertoeven. Zelfs met ontbijt inbegrepen (simpel maar voldoende) Ligging direct aan zee en om de hoek bij wat winkeltjes en restaurants. Ga alleen niet eten bij het chicken wing restaurant op de hoek, daar ben ik erg ziek van geworden.

Badkamers zijn klein maar ook niet onoverkomelijk. Bedden zijn super lekker. Lekker een fiets huren en naar Santa Monica fietsen bijvoorbeeld, super leuk. Ik zou hier zeker wel weer terug gaan als ik weer naar LA moet.

Gereisd zakelijk in maart 2013

Geweldige ligging

Marg , 27-5-2011

Leuk, hoteletje met een geweldige ligging. Direct aan strand en boulevard maar net buiten het drukke gedeelte. Kamers( wij hadden er 2 met zeezicht)zijn klein met een ienimini badkamer maar voor een paar dagen prima te doen. Op de kamer is TV. koelkast en magnetron. Ontbijt is eenvoudig, bagel,jam,roomkaas,vers fruit,koffie,thee,melk,jus en cornflakes. Meer niet maar voldoende EN de hele dag te gebruiken. Terras en dakterras. 1 minuut lopen van diverse restaurantjes, kleine minimarkt en fietsverhuur. Ideale ligging t.ov. LAX. 4 km naar 3th street en Santa Monica. O ja en gratis parkeren niet te vergeten plus een vriendelijke hoteleigenaar

Wat wil je nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Venice on the Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venice on the Beach in Venice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venice on the Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venice on the Beach scoort een 7.6 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: