Hotel 29Palms Inn (motel)

29Palms Inn (motel)

1 review over Hotel 29Palms Inn (motel) in het Nederlands

Jaap Talsma, 8-1-2008

Het motel 29 Palms Inn ligt bij de oase met palmen waaraan de plaats Twentynine Palms haar naam dankt. Bij de ingang liggen een receptegebouwtje en het restaurant met daartussen een zwembad. In het restaurant wordt een smakelijk ontbijt geserveerd (met o.a. homemade bread) en 's avonds kan daar zeer goed gegeten worden.

Slapen doe je in cabins die verspreid rond de oase liggen. Sommige cabins zijn geschakeld, andere vrijstaand; sommige zijn van steen, andere van hout. De cabins zijn zeer goed en comfortabel ingericht. Vanuit onze cabin hadden wij een vrij uitzicht naar de woestijn, waarin op één van de ochtenden op 20 meter een coyote voorbijliep.

Twentynine Palms is een uitstekende uitvalsbasis voor het nabijgelegen Joshua Tree National Park.

Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 29Palms Inn (motel) in Twentynine Palms, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 29Palms Inn (motel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 29Palms Inn (motel) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: