Hotel Miyako Hybrid

Miyako Hybrid

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Miyako Hybrid bij:

1 review over Hotel Miyako Hybrid in het Nederlands

PRACHTIG HOTEL!

sanne_schilder, 28-8-2012

Tijdens onze verblijven in LA hebben we in meerdere hotels geslapen, waaronder enkele keren het Hilton. Alhoewel dit hotel een stuk goedkoper was, was het vele malen beter als elk hotel waarin we hebben verbleven! Wat een PRACHTIG hotel! Het hotel is helemaal nieuw en prachtig ingericht. De kamer is ruim, schoon en ook prachtig ingericht. Een ruime badkamer met een ruime douchecabine en diep ligbad. Leuk feitje: de wc bril kan worden verwarmd. Het hotel ligt buiten het centrum en uit de richting van bezienswaardigheden. Je bent echter binnen enkele minuten op de snelweg. Het hotel is goed bereikbaar. Het hotel beschikt daarnaast over een gratis 24uur shuttle service naar het vliegveld. We hebben erg genoten van ons verblijf in het hotel!
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miyako Hybrid in Torrance ( bij Los Angeles), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miyako Hybrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miyako Hybrid scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: