Hotel Motel 6 San Francisco Airport **

Hotel Motel 6 San Francisco Airport
Motel 6 San Francisco Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Motel 6 San Francisco Airport bij:

1 review over Hotel Motel 6 San Francisco Airport in het Nederlands

Dicht bij het vliegveld, ver van de stad

Carmen, 24-2-2010

Zoals de naam al zegt ligt dit motel 6 dichtbij het vliegveld van San Fransisco. als je moet vliegen is dit een groot voordeel maar voor ons, we wilden de stad bekijken, lag het te ver van het centrum. met de bus ben je een dik half uur onderweg. de omgeving van het motel is ook niet super (Lees: aan de weg). het ontbijt is volgens goed amerikaans gebruik ook buiten de deur dus het is echt een plek om te slapen. Dit hebben we niet als storend ervaren, het is gewoon even wennen als je uit Europa komt.

Kortom een goede plek om te slapen, de bedden zijn goed, maar als je San Fransisco wilt bezoeken zou ik een ander motel nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel 6 San Francisco Airport in South San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel 6 San Francisco Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel 6 San Francisco Airport scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.