Hotel Best Western Grosvenor Airport ***

Hotel Best Western Grosvenor Airport
Best Western Grosvenor Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Grosvenor Airport bij:

1 review over Hotel Best Western Grosvenor Airport in het Nederlands

De enige BW op het vliegveld

René, 1-10-2011

Onze laatste overnachting van de afgelopen drie weken. De incheck is koel en zakelijk, de kamer is niet al te groot maar wel van alle gemakken voorzien. Tijdens het uitpakken wordt het hoge bed, wat er al schoon uitzag, nogmaals helemaal verschoond. Platte TV en een goede airco die we gelukkig in het koude San Francisco ook als verwarming kunnen gebruiken. Geen overlast van de luchthaven die op een steenworp afstand ligt. Het restaurant voor het avondeten is, net als het ontbijt, prima. De uitcheck is minder. Nog nergens hebben we zo lang moeten wachten.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Grosvenor Airport in South San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Grosvenor Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Grosvenor Airport scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.