5,8

Matig

6 reviews over Hotel Montbleu Resort Casino & Spa in het Nederlands

Goed maar al een oud hotel

tonnie, 31-8-2013

Hebben hier 1 nacht geslapen op een roadtrip. Het hotel is zoals hieronder beschreven een beetje vergane glorie. Maar wel leuk binnen zwembad. Prijs / kwaliteit is goed.
Gereisd familie in juni 2013

Moderne 'vervlogen' tijden

Il Quadrifoglio, 7-9-2011

Ontvangst met een 'line-up (zoals overal in dit hotel) om vervolgens te verdwalen in het casino op weg naar de liften. Op de benedenverdieping is een gigantisch casino naast restaurants/bar. Hier is ook het prachtige zwembad. De Kamers zijn groot, hottub in de slaapkamer, naast een grote badkamer. Is wel fijn en luxe, maar is vergane glorie, vroeger was dit leuk. Het werkt allemaal wel en de kinderen vonden het prachtig. De restaurants hebben echt goede aanbiedingen, maar het is druk. Wifi=$11per24u betalen. Starbucks voor ontbijt, maar evengoed kun je 2 km verderop langs de weg véél meer en dezelfde kwaliteit krijgen.

Oorspronkelijk, wat ouder hotel met grote oprijstrook. Valet of gratis zelfparkeren.

Zoek de goedkoopste aanbieder op.

Gereisd familie in augustus 2011

Leuk hotel

Nschie, 31-8-2011

Het hotel is een klein beetje vergane glorie. Veel goud op de kamer, dikke gordijnen maar ook een jacuzzi. 's avonds goed gegeten in het hotel voor $12,95 p.p.

Het casino onder het hotel is 24 u per dag druk, er zitten diverse winkels in het hotel! In tegenstelling tot onderstaande beoordelingen hebben wij een heerlijke nachtrust gehad in deze grote kamer. Als ik weer in de buurt zou zijn, zou ik weer voor Montbleu kiezen.

Lake Tahoe is een schitterende plaats, het meer en de bergen zijn prachtig. de straten zijn schoon maar je kunt wel merken dat het een echte wintersportplaats is.

Skiliften, verhuur en sportwinkels.

Gereisd familie in januari 2011

slechtste ervaring met hotel ooit!!!!

jenny, 22-8-2011

We kwamen na een lange dag rijden aan in dit hotel. De kamer was erg mooi met zels een jacuzzi in de badkamer. We hebben wat in het hotel gegeten wat prima was rond een uurtje of 23.00 dood op naar bed en toen begon de elende! Er was ineens een gedreun van een bas, Uit het raam kijkend zagen we dat we boven het dak van de concertzaal zaten. We hebben naar de desk gebeld om te vragen of we verplaatst konden worden maar kregen kort af te horen dat dat niet mogelijk was en dat het concert om 01.00 afgelopen zou zijn. idd rond die tijd hield het op en konden we slapen. TOEN werden we om 07.30 wakker door een boormachiene, uit het raam kijkend zagen wij de maintance meneer buiten ons raam staan boren! Weer gebeld naar de desk, die zouden vragen of ze wilde stoppen en boden ons $25 voor ontbijt aan. Toen we bij de desk waren en het er nog over hadden kregen we te horen van een andere medewerker dat er gister genoeg kamers overwaren om ons te verplaatsen! GA NOOIT NAAR DIT HOTEL!
Gereisd met partner in augustus 2011

leuk hotel

Desire en Roland, 25-9-2010

Hewt hotel is erg leuk gelegen. Je kunt makkelijk naar het Lake tie en het is in de buurt van vele winkeltjes en restaurants. De kamers zijn best groot met een jacuzzie en het hotel heeft een grote gratis parkeerplaats.
Gereisd met partner in juli 2010

Niet echt een aanrader

daphne, 16-9-2010

Wij waren niet heel enthousiast over dit hotel. Er kwam een groep optreden die niet echt prettig publiek aantrok (overal peuken, flesjes bier). De kamers zijn op zich mooi (met jacuzzi) dus wellicht is het op andere dagen een prettiger ambiance.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montbleu Resort Casino & Spa in South Lake Tahoe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montbleu Resort Casino & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montbleu Resort Casino & Spa scoort een 5.75 uit 10 op basis van 6 reviews.