Vakantiehuis Lakeland Village Beach & Mountain Resort ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Lakeland Village Beach & Mountain Resort*** bij :

1 review over Vakantiehuis Lakeland Village Beach & Mountain Resort in het Nederlands

Aston Lakeland Village: prima accommodatie

Wendy, 27-4-2010

Officiele naam is Aston Lakeland Village. Wij hadden een heerlijke week in de sneeuw, maar ook voor de zomermaanden is het een aanrader. Met 5 personen (2 volw./3 kids) boekten wij een 8-persoons huisje en dat was te groot. Begane grond 2 slaapkamers (Nr 1 met king size bed, nr. 2 met 2 queen-size bedden), 1e verdieping knus ingerichte woonkamer en een perfecte keuken, 2e verdieping stapelbed, maar dat hebben we niet gebruikt. Het resort ligt direct aan 't meer (prachtig!). Ski-verhuur ter plaatse, shuttle-bus naar Heavenly. Shuttle rijdt regelmatig en keurig op tijd. Wij waren niet echt enthousiast over het ontbijt. Kleine ruimte en als iedereen al vroeg op de piste wil staan is het echt even dringen. Direct naast het resort ligt Heidi's en op 5 minuten met de auto vindt je Ernie's en deze laatste is onze favoriet.
Gereisd familie in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lakeland Village Beach & Mountain Resort in South Lake Tahoe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lakeland Village Beach & Mountain Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lakeland Village Beach & Mountain Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.