Hotel 3 Peaks Resort & Beach Club ***

Hotel 3 Peaks Resort & Beach Club
3 Peaks Resort & Beach Club
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel 3 Peaks Resort & Beach Club bij:

3 reviews over Hotel 3 Peaks Resort & Beach Club in het Nederlands

Prima locatie maar hele slechte bedden

Mirjam, 16-8-2016

Wij zaten met z'n vieren in een kamer, het kingsize bed had een hele slechte matras met een soort berg in het midden. De bedbank was nog veel dramatischer. De veren zaten de hele nacht in je rug.

De airco hing half van de muur.

Wij hadden kamer 205 aan het zwembad. Vanaf het terrasje kon je zo het zwembad in. 'S nachts ging er een slot opneemt terrashek tot 10.00 uur bij opening van het zwembad,

Locatie was prima. Paar honderd meter van het meer.

Parkeren voor de deur.

Thee en koffie hele dag gratis bij de receptie.

Wasmachine en droger tegen betaling (1 dollar) te gebruiken.

In directe omgeving veel horecas, wel erg druk in hoogseizoen met lange wachttijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

leuk hotel met bijzondere kamers

Charlotte, 19-9-2011

Hier een nachtje geslapen in september 2011. Het is een goedkoop hotel maar het is wel erg netjes en schoon. De kamers zijn allemaal van hout daarom wat gehoriger dan anders maar niet irriterend.

het zwembad ziet er netjes uit. Het spa bad is heerlijk warm.

Als ik weer naar Lake Tahoe zou gaan zou ik dit week boeken

Gereisd met partner in september 2011

Leuk hotel

Yvonne en Alex, 14-7-2011

Medio juni 2011 sliepen wij hier 2 nachten. Een leuk en schoon hotel. De kamer die wij aanvankelijk kregen was wat simpel. Toen bleek dat er een constant blaffende hond boven ons logeerde kregen wij zonder problemen een andere kamer die ook meteen wat mooier was, inclusief balkon. De kamer was wat aan de kleine kant, maar had wel een grote tv. Tweepersoons Ed was wat aan de zachte kant en kamer was gehorig, zeker met 3 kinderen in de kamer naast ons, maar al met al toch een leuk hotel. Klein zwembadje aanwezig en diverse restaurantjes, winkeltjes en barstjes op loopafstand. Het hotel heeft ook een privestrandje waarvoor je een eigen pasje krijgt.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 3 Peaks Resort & Beach Club in South Lake Tahoe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 3 Peaks Resort & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 3 Peaks Resort & Beach Club scoort een 6.5 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: