Hotel Inns of California **

Hotel Inns of California
Inns of California
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Inns of California bij:

2 reviews over Hotel Inns of California in het Nederlands

Tussenstop

roland, 10-9-2014

Sonora wordt geplaatst als toegangsstadje voor Yosemite maar vandaar is het inderdaad nog een heel eind rijden en de wegen zijn bochtiger dan ze ons vooraf leken. Inns of California ligt aan de best drukke hoofdstraat door Sonora, een klassiek ogend amerikaans western stadje. Wij hadden de pech dat ze met drilboren aan de weg gingen werken 's nachts maar het geluid verstomde door het geluid van de airco. Onze kamers roken wat muf maar waren voldoende groot. Het ontbijt was hier inclusief maar uiterst simpel.

Het zwembad is piepklein en ligt direct aan de hoofdweg.

Gegeten hebben wij bij de Diamontback Grill omdat het daar het drukst was en dat was inderdaad prima!

Bezoek vooral ook het op 6km liggende Columbia met zijn authentiek als museum gehouden gold rush straatje, tot onze verbazing zonder toegangsprijzen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Te ver van Yosemite

Reinier Muller, 4-9-2012

Op onze rondreis werden we voor het bezoek aan Yosemite NP ondergebracht in Sonora. Dit stadje is gelegen op 5 kwartier van de westelijke ingang (ruim anderhalf uur van Yosemite Village) en twee en een half uur van de zuidelijke ingang, waar de sequoiabomen staan. Hierdoor werd ons bezoek ongewild een erg lange dag.

De kamers zijn voor Amerikaanse begrippen standaard (dus goed) en er is Wifi op de kamer. Voor het ontbijt wordt een buffet ingericht, maar er zijn geen tafels en stoelen. Je moet je ontbijt dus op de kamer eten of, als er plaats is, aan het tafeltje bij het zwembad. Er zijn voorverpakte wafels, die je in de toaster kunt opwarmen. ´s Avonds hebben we gegeten bij de Mexicaan een stukje verderop, waar je met een bon van het hotel 10% korting krijgt. Wij zaten in het tweede gebouw, waardoor we voor onze kamerdeur konden parkeren. Op de gang is een ijsmachine.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inns of California in Sonora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inns of California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inns of California scoort een 6.67 uit 10 op basis van 2 reviews.