Hotel Viceroy Santa Monica *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Viceroy Santa Monica bij:

2 reviews over Hotel Viceroy Santa Monica in het Nederlands

Fantastisch hotel

Bas en Marjolein, 6-1-2010

Wij zijn hier in juni 2009 geweest en zijn twee weken te gast geweest. Erg trendy hotel met een fantastische tuin met cabanas waar bijna iedere avond pool parties worden gehouden. Overigens geen geluidsoverlast. Wel zien en gezien worden. Op vrijdag en zaterdag meestal een DJ en regelmatig celebraties uit de regio LA. Verder op loopafstand naar strand en centrum van Santa Monica. Aan de overkant van de weg een leuk eetcafe met een heerlijk ontbijt.

Personeel is super vriendelijk en ze willen het echt naar je zin maken. Zoals ze zelf zeiden is de inrichting van het hotel een designers thing. Moet je mee gemaakt hebben. Wij gaan zeker een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2009

Super

Janssen, 6-11-2009

Fantastisch een echte aanrader. Zou er zo weer heengaan. Zeer netjes en behulpzaam vriendelijk personeel. Alles was geweldig het was in een woord een SUPER hotel.Alles op loop afstand strand winkels etc.Veel mensen leren kennen in dit hotel en iedereen was alleen maar vol lof over de plaats en zeker over het hotel. Opnieuw sparen en mijn vakantie keuze en hotel accomodatie staat nu al vast Ik ga terug zeker weten.
Gereisd met vrienden in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viceroy Santa Monica in Santa Monica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viceroy Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Viceroy Santa Monica scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: