Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Travelodge Santa Monica Pico Boulevard, CA** bij :

1 review over Hotel Travelodge Santa Monica Pico Boulevard, CA in het Nederlands

patouchka , 1-5-2008

we hadden via internet geboekt in dit hotel. Toen we aankwamen bleek onze boeking niet door te gaan. We konden wel blijven maar tegen meer dan het dubbele van de prijs. De persoon achter de balie was aggressief en zei als we het niet konden betalen dat we daar niet gewenst waren, we konden beter naar een low budget hotel uitkijken. Nog nooit zo behandeld geweest. Gelukkig hadden we niks betaald. Dus zeker geen aanrader
    Gereisd anders in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Santa Monica Pico Boulevard, CA in Santa Monica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Santa Monica Pico Boulevard, CA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Santa Monica Pico Boulevard, CA scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.