7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Delfina Santa Monica*** bij :

11 reviews over Hotel Sheraton Delfina Santa Monica in het Nederlands

Prima hotel. Uitstekend ontbijt. Mooie kamers

heer van Gerwen, 3-8-2013

Mooi hotel, prima service, goed ontbijt. Ligging net iets buiten het centrum, maar op loop afstand.
Gereisd familie in juli 2013

Heerlijk ontspannen

Peter & Angela, 11-2-2010

Mooi hotel in een rustige buurt. Heerlijk, grote kamers met een kingsize bed.

Op loopafstand van het strand en het centrum van Santa Monica.

Gereisd met partner in augustus 2008

Heerlijk hotel!

Jose, 15-7-2009

Wij zijn 3 nachten in dit hotel verbleven en vonden het prima! Heerlijke ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Valet parking is inderdaad wat duur, maar wel handig en goed geregeld. Binnen een kwartier waren we in het centrum van Santa Monica en met het weer in LA is het zeker niet vervelend om dat stukje te lopen! Overigens hebben wij dit hotel geboekt via een discountsite, waardoor het aanzienlijk goedkoper was dan normaal.
Gereisd met partner in juni 2009

Prima hotel met heerlijke voorzieningen

elsbet, 28-5-2009

Heerlijk ruime kamer met fantatische bedden en beddengoed.

Flatscreen tv, minibar met wel prijzige artikelen.

Balkon aan straatzijde heeft geen nut, vanwege redelijk druk verkeer op Pico Blvd.

Vriendelijke mensen en goede service.

Parkeren (alleen valetparking) is prijzig, maar wel uitermate prettig.

Loopafstand van strand, Pier, Ocean front en Third Street Promenade.

Gereisd familie in mei 2009

Een zakelijk hotel

Tomas, 18-1-2009

De ligging is nogal vreemd. De pier en de boulevard is wel even lopen, hetzelfde geld voor het winkelcentrum. Het ontbijt is kleinschalig. Tip: Ga voor ontbijt naar Donut King op Pico boulevard schuin tegenover de 24-7. De kamers waren goed en ruim. Het zwembad is klein, maar het strand en zee op loopafstand.
Gereisd familie in juli 2008

Mathilde, 24-10-2007

Veel te duur hotel, voor te weinig service. Je betaalt voor de ligging (10 minuten lopen van het strand van Santa Monica). Wij waren 260 euro per kamer per nacht kwijt (september).

Kamers zijn prima, ruim, maar veel kamers hebben uitzicht op de drukke weg. Vraag naar een kamer aan de zwembadkant met balkon + zitje.

Zwembad is keurig verzorgd en trendy ingericht.

Diner in het restaurant is erg goed met een goede service).

Tip voor eten buiten de deur: restaurant Coast, aan de boulevard (1 Pico Blvd Santa Monica). Leuk ingericht, goed eten voor redelijke prijs, prima service. Dit restaurant heeft ook een hotel, maar dat is echt schreeuwend duur (vanaf 600 euro).

Gereisd met partner in oktober 2007

Ramona en Dennis, 30-9-2007

Mooi hotel, maar onze verwachting waren hoger! Strand was verder lopen dan we dachten en ook de winkelboulevard was even lopen (20 minuten). Ligging hotel is heel vreemd, want er is niks omheen om te bekijken of naar toe te gaan of restaurants ofzo. Valet parking enige mogelijkheid (20 dollar per nacht). Santa Monica pier is té toeristisch! Tip: Rij naar Malibu.

LA als stad valt dusdanig tegen dat je echt dingen moet plannen om te gaan bekijken!

Gereisd met partner in september 2007

Marleen, 10-8-2007

Redelijk prijzig hotel maar je krijgt waar voor je geld! Luxe hotel met zwembad, de pier, winkels en strand niet echt op loopafstand maar wat wel in de USA. Echt een aanrader!
Gereisd anders in augustus 2007

Anke, 22-2-2006

Een goed en net hotel waar wel voornamelijk zakenlui verblijven. Wij hebben er echter een ontzettende lekkere week gehad na onze rondreis. Uitstekende service, op loopafstand van Thirth Street Promenade, vriendelijk personeel en wel een klein maar lekker zwembad met gratis handoeken en fijne ligbedden.Ontbijt is alleen wat aan de prijzige kant ( 20 USD ). Dit kun je oplossen door ongeveer 400 mtr verder op in de diner te gaan ontbijten. Je hebt daar een prima ontbijt voor 5 USD.
Gereisd anders in februari 2006

j.engelshove-pouwels, 10-8-2005

Wij zijn ontzettend onvriendelijk behandeld!!!!

Moesten een paar uur wachten,voordat we op de kamers konden,en uiteindelijk 4 uur later kregen wij onze koffers.Het waren zeer kleine kamers,we hadden geboekt voor een extra bed,maar dit was niet mogelijk.Zodat we na deze onvriendelijke behandeling een andere hotel hadden genomen!!!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Delfina Santa Monica in Santa Monica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Delfina Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Delfina Santa Monica scoort een 7.69 uit 10 op basis van 11 reviews.