Hotel Sandpiper Lodge **

Hotel Sandpiper Lodge **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sandpiper Lodge** bij :

1 review over Hotel Sandpiper Lodge in het Nederlands

Goed hotel met gratis ontbijt

stijnb, 2-5-2014

Een goed hotel, gelegen in State Street, zowat de belangrijkste straat van Santa Barbara. We verbleven hier één nacht tijdens onze rondreis door West-Amerika. Als je de straat blijft volgen (pakweg een kwartiertje) kom je uit op het drukkere, toeristische gedeelte van State Street, met de vele shops en restaurantjes, met iets verderop de boulevard aan de oceaan. Heel vriendelijke service door de receptionisten. We maakten gebruik van het (gratis) ontbijt : grote keuze tussen lekkere verse ontbijtkoeken : uniek en dus een beetje een verademing tijdens onze reis. Gratis wifi op de kamers. Gratis parking. Hotel beschikt over een (eenvoudig) zwembad.
Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandpiper Lodge in Santa Barbara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandpiper Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandpiper Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.