Hotel Embassy Suites San Luis Obispo ***

Hotel Embassy Suites San Luis Obispo
Embassy Suites San Luis Obispo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Embassy Suites San Luis Obispo bij:

1 review over Hotel Embassy Suites San Luis Obispo in het Nederlands

Heerlijke bedden

Hooglander, 26-3-2010

We hebben 1 nacht in dit hotel overnacht. Prima suites en heerlijke bedden! Het ontbijt was ook echt super...je ei werd voor je klaargemaakt en je kon wel kiezen uit 8 verschillenden ingredienten! We hebben genoten van de managers reception met gratis drankjes en lekkers...al met al een prima hotel! een tip voor het diner is de nabij gelegen Appelbee's!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Embassy Suites San Luis Obispo in San Luis Obispo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Embassy Suites San Luis Obispo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Embassy Suites San Luis Obispo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: