Hotel Wyndham San Jose Airport ***

Hotel Wyndham San Jose Airport
Wyndham San Jose Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wyndham San Jose Airport bij:

3 reviews over Hotel Wyndham San Jose Airport in het Nederlands

een standaard stadshotel

dordtboy, 10-5-2011

Een weinig bijzonder stadshotel met weinig echte minpunten.

Wij hebben hier wel een lekker ontbijt genuttigd.

Gereisd met vrienden in januari 2005

Best goed hotel

Geert , 23-2-2010

Vrij groot hotel. Nette kamers, maar niet splinternieuw. Goede service, waarschijnlijk door veel zakelijke gebruikers.
Gereisd met partner in mei 2004

All American!

manders.carijn, 14-7-2009

Zo'n typisch Amerikaans hotel wat ook een likje verf kan gebruiken, service is goed (alhoewel onze reservering iedere keer dat we er kwamen niet klopte), kamers heel heel basic, ontbijt goed en zeer uitgebreid, bar gezellig met attente bdiening en aan de overzijde van de straat zitten meerdere leuke restaurantjes.
Gereisd zakelijk in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham San Jose Airport in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham San Jose Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wyndham San Jose Airport scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: