7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Warwick San Francisco*** bij :

1 review over Hotel Warwick San Francisco in het Nederlands

Perfecte lokatie, heerlijke kamer

Christa, 9-2-2010

Dit hotel ligt op een paar stappen van Union Square. Cablecars, leuke winkels en restaurants allemaal bij de hand. Het hotel zelf is prima. 3 nachten verbleven. We hadden een suite met een aparte slaapkamer en in het zitgedeelte was een gezellig zitje met een bedbank voor onze zoon. De standaard kamers zijn volgens mij wel een heel stuk kleiner. Kamer was schoon en smaakvol (wel heel klassiek) ingericht. Op hogere etage niet teveel last van het verkeer. In de directe omgeving veel leuke ontbijttentjes. In verhouding weinig betaald voor de kamer omdat we geboekt hadden via touroperator (iets bijbetaald om een suite te krijgen). Auto geparkeerd met valet parking, was wel duur, maar dat heb je al snel in SF. Met (jongere) kinderen is Fishermans Wharf waarschijnlijk wel een leukere lokatie om te zitten. Maar voor shoppen en leuke restaurants zit je bij het Warwick prima.
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Warwick San Francisco in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Warwick San Francisco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Warwick San Francisco scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.