Hotel Ramada Limited San Francisco, CA *

Hotel Ramada Limited San Francisco, CA
Ramada Limited San Francisco, CA
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Limited San Francisco, CA bij:

4 reviews over Hotel Ramada Limited San Francisco, CA in het Nederlands

echt nooit meer.

L. Bouwmeester, 11-3-2010

Hotel zag er aardig uit, kamers ook wel leuk en de ligging was super.

We hadden 3 nachten geboekt.

De tweede avond kwamen we onze kamer niet meer in.

volgens de portier waren we al uitgecheckt en lager er 2 chinezen op onze kamer.

Wij vertellen wat er op de kamer zou liggen zodat hij zelf kon gaan kijken en onze papieren halen waaruit zou blijken dat we nog een nachtje tegoed hadden.

Moesten we indimmen omdat hij ons anders uit het hotel zou laten verwijderen.

Nou echt nooit meer in dit hotel.

De reisorganisatie heeft het hotel ook uit de folder gehaald.

Gereisd met partner in januari 2002

de ligging is prima, de rest...

Marielle, 26-8-2009

Dit hotel is geschikt voor maximaal 2 nachten. Langer houd je het niet uit. De kamers zijn erg klein (boek geen 4 volwasenen op een kamer, want je loopt elkaar constant voor de voeten.) Het is echt een hotel waar je alleen heengaat om te douchen en te slapen. Er zijn ook geen voorzieningen. Het ontbijt stelt niets voor, je kunt beter een ontbijtplaats in de buurt zoeken, bijv. in Union Street.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Super ligging

Mar, 29-7-2009

Dit hotel was niet het beste hotel van onze reis, maar wel een relaxte plek om te verblijven als je een paar dagen in SF verblijft.

Kamer was ok, veel doe je er niet want je bent de hele dag de stad verkennen.

Bedden prima.

Vlakbij dit hotel een zeer goede sushi tent (puzzle zushi) met zelfs een michelin ster. Zeker de moeite waard, wel reserveren van te voren want het is hier DRUK!

Pluspunt hotel was gratis parkeren bij hotel.

Als ik weer naar SF ga, zal ik hier wellicht weer verblijven.

(betaalden per nacht 90 dollar)

Gereisd met partner in juli 2009

Niet aan te raden.

Frank, 23-9-2008

Wij zijn vier nachten in september 2008 hier geweest. De prijs is aantrekkelijk maar daar is de service dan ook op aangepast. De kamer werd niet gepoetst, alleen bed opgemaakt en handdoeken gewisseld. Deze waren overigens oud en vies. De ligging is wel goed. Alles is goed bereikbaar en openbaar vervoer dichtbij. Toen we wilden uitchecken om 5 uur 's morgens kregen we de nachtportier niet wakker. Deze lag op de grond van het kantoortje te slapen !!
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Limited San Francisco, CA in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Limited San Francisco, CA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Limited San Francisco, CA scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.