Hotel Mithila **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mithila** bij :

2 reviews over Hotel Mithila in het Nederlands

Crummy hotel

Ronald , 9-10-2010

Indiase tweesterren kwaliteit. Ik heb zelfs in India luxueuzer overnacht. Het smerigste hotel dat we ooit in de VS hebben gezien. Uitzicht op een blinde muur, vies tapijt met onbeschrijflijk smerige luxaflex voor de ramen (moet ooit wit zijn geweest). Je ziet het veel in Hollywoodfilms. Bedden zijn slecht, sanitair vies. Ligging is uitstekend in het centrum.

Ach... je bent in San Francisco, een bruisende stad waar veel te doen is. Dan maakt het ook immers weinig uit. Achteraf kunnen we er om lachen en is het een vaste anekdote wanneer Amerika ter sprake komt.

Gereisd familie in januari 2002

Dick, 8-11-2007

Wij zijn hier in juli 4 nachten geweest. Simpel en sober hotel. Maar voor deze prijs zeker de moeite waard. Het staat ook te boek als budgethotel, maar dat wil niet zeggen dat het smerig of verwaarloosd is.

De lokatie is prima, paar minuten lopen van union square.

De kamers niet erg groot, maar voorzien van goede douche / bad, koelkast en televisie.

Prima dus!

Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mithila in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mithila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mithila scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.