Hotel La Quinta Inn San Francisco Airport **

Hotel La Quinta Inn San Francisco Airport
La Quinta Inn San Francisco Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Quinta Inn San Francisco Airport bij:

1 review over Hotel La Quinta Inn San Francisco Airport in het Nederlands

prima hotel, prima ligging tov vliegveld en stad

Boomsma, 23-9-2010

Wij hebben na een rondreis door de VS onze laatste 2 nachten in dit hotel doorgebracht. Niets mis mee. prima kamers, jammer dat er geen koelkast aanwezig was maar onze koelbox deed prima dienst. Ontbijt is het meest uitgebreide buffet dat we hebben gehad gedurende de 4 weken, prima gewoon. Naast het hotel zit een Denny's waar je ook prima kunt avondeten. Ligging tov stad is prima, met de huurauto waren we binnen 15 minuten in de stad. Hotel ligt aan de snelweg maar er is geen geluidsoverlast. Lekker zwembad erbij, leuk voor de kinderen na een dagje stad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn San Francisco Airport in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn San Francisco Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Quinta Inn San Francisco Airport scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.