Hotel Grant Plaza **

Matig

4 reviews over Hotel Grant Plaza in het Nederlands

Veel te kleine kamers

Diego, 25-10-2009

Dit hotel is aan een grondige renovatie toe, want het is sterk verouderd. De kamers zijn echt veel te klein en stralen niks uit. Een gemiddelde kinderslaapkamer is groter dan deze hotelkamer met badkamer. Er was wel gratis Wifi. De ligging is wel prima. Het ligt in Chinatown en vrij centraal. De Starbucks om de hoek. Met 15 minuten lopen ben je bij Pier 39 (Fishermans Wharf) Ik zou niet meer teruggaan naar dit hotel. Prijzen van dit hotel zijn voor SF begrippen niet hoog.
Gereisd met partner in september 2009

klein simpel

cj, 21-11-2008

de kamer stonk, ons kamertje was heel klein de douche zach er ook niet uit maar je zit wel midden in SF je kan over lopens heen de stad is echt super en wij sliepen alleen maar op de kamer dan is het wel te doen maar als je een hotel wilt waar je veel van verwacht moet je hier niet heen gaan. Ons maakte het niet uit we wilden zoveel mogelijk van de stad zien. Goed kwa prijs maar verwacht er niet veel van
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Goede ligging..

HenkHenk, 30-10-2008

..maar verder krijg je wat je er voor betaald (weinig). Voor niet te-kritische mensen met weinig eisen een goedkope keuzen. Voor de rest: zoek maar verder.
Gereisd anders in oktober 2008

Zeer nauwe kamers

Virginie De Kesel, 20-10-2008

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel. De kamer was piepklein! Amper plaats voor een valies. Wij verbleven drie weken in de USA dus hadden twee grote koffers mee. De kamer werd zelf niet schoongemaakt, ook het kleine bed werd dagelijks niet opgemaakt. Enkel de handdoeken werden verschoond. Dit kan niet!

Niet echt goede ervaring dus!

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grant Plaza in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grant Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grant Plaza scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.