Hotel Encore Express **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Encore Express bij:

1 review over Hotel Encore Express in het Nederlands

Meer hostel dan hotel

Sabine, 4-3-2010

Bij aankomst bleek dat er geen receptie bij het hotel is, dus om in te checken moet je nog 2 bloks schuin omhoog en eentje naar beneden. Daar kom je bij een onvriendelijke receptioniste.

Het hotel zelf heeft geen lift, dik, stikend tapijt (kattenbak- en gekookt eten geur, jjeekkk). Er is maar 1 gedeelde badkamer op de gang, met vreselijk lawaaierige waterleiding die natuurlijk door onze kamer liep. De kamer zelf was bloedheet en geen termostaat om die te regelen. Het raam blijft ook niet open staan. Verder waren de kamers niet heel schoon, maar nou ook weer niet vies. Het beloofde ontbijt wat bij de kamer zat, was er ook niet.

De laatste dag deed onze sleutelkaart het in ene niet meer, dus konden wij het hotel en onze kamer niet in (en geen receptie...). Weer geen enkele begrip bij de receptioniste.

Al met al: ga naar een ander hotel. Voor dit geld kun je betere krijgen!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Encore Express in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Encore Express zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Encore Express scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.