Hotel Cathedral Hill ***

7,1

1 review over Hotel Cathedral Hill in het Nederlands

Goed Hotel midden in San Francisco

Krista & Richard, 24-9-2008

Wij hebben 5 nachten in dit hotel geslapen, het is een heel goed hotel. Ziet er aan de buitenkant een beetje sobertjes uit, ligt aan Van Ness Avenue een drukke doorgaande weg, maar daardoor is het een ideale ligging om overal te komen, zowel met openbaarvervoer (trammetjes) en ook met de auto (wel 20 dollar per dag parkeren). Kamers zien er goed uit, erg ruim, goede bedden, badkamer is redelijk als je kleiner bent dan 1.70

Zwembad is prima, geen cloor daardoor voelt en smaakt het een beetje gek, maar heerlijk om te ontspannen. Wij hebben er niet gegeten, maar tegenover zit Mels diner en voor ontbijt en/of lunch kun je daar prima terrecht.

Voor de prijs die wij hebben betaald 600dollar voor 5 nachten is dit een zeer goed hotel in San francisco

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cathedral Hill in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cathedral Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cathedral Hill scoort een 7.11 uit 10 op basis van 9 reviews.