Hotel Best Western Myako Inn **

7,4

8 reviews over Hotel Best Western Myako Inn in het Nederlands

Goede lokatie voor excursies

Aike, 7-7-2010

Het hotel is niet bijzonder. De lokatie leent zich uitstekend om van hieruit diverse excursies te ondernemen. Met een taxi, tegen een redelijk tarief ($ 10) rij je zo de halve stad door.

San Fransisco is een van de hoogte punten geweest van onze rondreis door het westen van de Verenigde Staten.

Gereisd met partner in september 2006

Renate, 10-11-2006

Wij vonden dit hotel ook een van de minste van onze hele rondreis. Wij kwamen hier puur toeval bij uit omdat we helemaal verdwaald waren met de auto in S.F.. We vonden het ook vrij prijzig maar dat blijkt in S.F. elk hotel te zijn. De kamers waren matig. Netjes maar niets echt gezellig voor dat geld, erg kleine bedjes... 2 kleine twijfelaars. Dus geen amerikaanse maten zoals je die de rest van de vakantie had gehad. Het hotel ligt inderdaad erg ver van alle toeristische attracties en wij hebben onze beenspieren flink getraind met op en neer lopen. Wat wij ook een nadeel vonden wat hetgeen dit hotel dichtbij het ziekenhuis ligt en er dus veel families samen logeerden ivm ziektegevallen in de fam. die in het ziekenhuis liggen. 's avonds schreeuwden deze gehele groepen het hele hotel wakker. Irritand!
Gereisd anders in november 2006

Anita, 10-10-2006

hebben hier 2 nachten gelogeerd.

We vonden dit het slechtste hotel van onze ganse reis.Heel onvriendelijke aan receptie, ligging te ver van de stad, er zat zelf ongedierte in het bed was geen vlooi maar toch ongeveer zoiets.

Alleen de parking was makkelijk en het vinden van het hotel.

Gereisd anders in oktober 2006

Harry, 24-9-2006

rustig hotel - niet te dicht, niet te ver van het Centrum, in Japan village en dat heeft wel wat aparts.
    Gereisd met vrienden in juli 2006

Ilse en Tom, 21-9-2006

Mooi hotel, met ruime kamers en rustig gelegen. Bediening aan de receptie valt soms tegen. Hotel ligt wel redelijk ver van de toeristische plaatsen, het is te voet allemaal wel bereikbaar maar heel lastig (steil). Goed restaurant.
    Gereisd anders in september 2006

Art, 25-11-2005

Parkeren geen probleem , goede buurt (japans) , ook in het hotelrestaurant is er de japanse keuken (goede prijs/kwaliteit). Lopen (30 min.)of met de bus (15 min.) naar het centrum Union Square.
    Gereisd anders in november 2005

Dirk, 18-10-2005

Een heel prettig hotel zonder poespas in een lekker rustige wijk. Geen zwervers of criminelen. Lekker ruime kamers en een vriendelijke bediening. Als je van wandelen houdt, en wij hebben heel San Francisco ongeveer te voet gedaan, is dit een prima startlokatie. Fishermans's Wharf is ongveer drie kwartier lopen. Maar dat is wel een leuke wandeling omdat je de stad goed ziet.
    Gereisd anders in oktober 2005

Marij, 11-7-2005

Fantastisch hotel met parkeerplaats in de kelder.

Heerlijk Japans eten voor heel weinig geld aan de overzijde van het hotel (een Japans winkelcentrum)!

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Myako Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Myako Inn in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Myako Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Myako Inn scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.