Hotel Abri ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Abri*** bij :

1 review over Hotel Abri in het Nederlands

Aanrader! Toplocatie en vriendelijk personeel

Siti1980, 31-5-2011

Bij aankomst kregen we te horen dat we een kamerupgrade hadden (en dat voor 2 weken)! We gingen van een enkele kamer (Deluxe Queen) naar een kamer met woon- en slaapkamer (Urban Suite). Altijd een goede binnenkomer.

De kamer was ruim en schoon. Het kingsize bed sliep heerlijk. De badlotion en shampoo werd vrijwel dagelijks vervangen (afh. van hoe vol ze nog waren als ze kwamen schoon maken). Het personeel is ook erg vriendelijk (vooral de portier!).

Het hotel ligt om de hoek bij Union Square (2 min. lopen). Je zit dus in het hart van San Francisco. In de kamer zelf merk je daar echter niks van. Het is er heerlijk stil!

Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abri in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abri scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.