Hotel Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center *

Hotel Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center
Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center bij:

1 review over Hotel Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center in het Nederlands

Leuke plek, verder niets bijzonders

Barbara, 3-7-2011

De wijk en locatie an het hotel is erg leuk. Hotel zelf niets bijzonders, we hadden een rare kamer, soort suite met de 2 aaneengesloten kamers en en douche, beetje krap, oud, niet vies maar ook niet lekker fris. Lobby is niet erg spannend, personeel niet onvriendelijk. De liften zijn oud, heeeeeeel oud, regelmatig buiten gebruik en indien ze wel werken duurt het een eeuwigheid voor dat de lift er is. Niet slecht, maar ik zou er niet nog eens heen gaan.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center in San Diego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Inn & Suites Gaslamp Convention Center scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: