Hotel La Quinta Inn San Diego Old Town **

Hotel La Quinta Inn San Diego Old Town
La Quinta Inn San Diego Old Town

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Quinta Inn San Diego Old Town bij:

1 review over Hotel La Quinta Inn San Diego Old Town in het Nederlands

prima hotel, fijne locatie

Mieke Dijkers, 12-9-2010

Bij aankomst dachten we: wel dicht bij de snelweg...maar daar heb je in de kamer weinig last van. Wij keken op de snelweg uit, dus als je een kamer aan zwembad kant hebt, hoor je er niets meer van. Wij hebben hier 4 nachten geslapen, vanuit huis geboekt bij TO voor € 47,00 p n.

Hotel is prima, parkeren gratis onder het hotel in een parkeergagrage. Old Town is op loop afstand, Down Town 10 minuten met de auto. Maar ook de andere kant op naar Seaworld is maar 10 minuten. Erg handige ligging dus.

Het zwembad is klein en errug koud, maar schoon. Het ligt precies in het midden van het hotel. Er was ook een hot tube bij maar nadat we daar even in zaten stonken we erg naar een chemisch lucht en het schuimde ook raar.

Handdoeken liggen bij het zwembad klaar. Ontbijt is gratis en ruim. Alles wordt prima bij gehouden en aangevuld.

Internetverbinding (WIFI) op de kamer werkt erg snel en is ook gratis.

Wij vinden het hotel een aanrader en San Diego zelf helemaal.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn San Diego Old Town in San Diego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn San Diego Old Town zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Quinta Inn San Diego Old Town scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: