Hotel Holiday Inn on the Bay ***

Hotel Holiday Inn on the Bay
Holiday Inn on the Bay
7,7

5 reviews over Hotel Holiday Inn on the Bay in het Nederlands

Een mooi hotel aan de baai van San Diego!

DHG, 25-9-2012

Het Holiday Inn San Diego on the Bay is een groot complex aan de baai van San Diego. Vooraf zijn wij gratis lid geworden van de Priority Club van Holiday Inn en zo hoopten wij op een upgrade. De upgrade hebben we dan ook gekregen, we hadden een hele mooie kamer op de bovenste verdieping van de north tower, met zicht over de baai. Hier hadden wij niet voor betaald, en alleen door even gratig lid te worden hebben we het gekregen. Een super service dus en ook een aanrader om te doen wanneer u het hotel wilt boeken. San Diego Downtown, Gaslamp Quarter, Horton Plaza, USS Midway en Seaport Village zijn op loopafstand. Het gratis vervoer van en naar het vliegveld en de San Diego Zoo zijn ook super! Een aanrader voor ontbijt is Hazelwoods, print wat kortingscoupons uit via de website. De kamer was super en we hebben een fantastische tijd gehad, het is zeker een aanrader om te boeken wanneer u naar San Diego gaat. Het openbaar vervoer naar Sea World ging ook heel makkelijk en vrij snel.
Gereisd met partner in september 2012

Makkelijk en centraal

Lizet, 29-10-2011

Op dit moment aanwezig in dit hotel, grote standaard kamers. Wel nog strijkplank en bout aanwezig. Op 9e etage met uitzicht op de gebouwen die vooral met ondergaande zon voor een mooi uitzicht zorgen. Wij vertrekken morgen met een cruiseboot, die legt letterlijk aan de overkant van de weg aan. Hierdoor vooral makkelijk. Met shuttleservice vanuit hotel vandaag san Diego zoo bezocht. Goed geregeld.
Gereisd met partner in januari 2011

Degelijk hotel op redelijke locatie.

Hannibal Smith, 26-8-2008

Een degelijk hotel met simpele kamers, recht aan de haven gelegen. Het Gaslamp Quarter ligt op ongeveer 15 minuten lopen. Het Balboa Park ligt op ongeveer 30 minuten lopen. Alles overige bezienswaardigheden zijn prima met de auto bereikbaar.
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn on the Bay bij:

Goede ligging aan de haven.

Ruud Buurma, 6-8-2008

Dit hotel ligt direct aan de haven. Zorg dat je zo hoog zit dat je uitzicht hebt, anders kijk je bij elkaar naar binnen. Nette kamer, helaas geen mini-bar en een glazen schuifdeur tussen kamer en badkamer/toilet wat het gevoel van privacy niet bevordert als je met meerdere personen op een kamer ligt. Aanrader Gas Lamp district met veel mexicaanse invloeden en restaurants, op loopafstand. Niet doen: Italiaanse straat direct achter hotel. Slecht eten bij welk "italiaans restaurant" dan ook. Beneden in hotel leuke engels-ingerichte pub met een happy hour en veel gezelligheid. Absoluut doen: Sea World!
    Gereisd familie in juli 2008

Jeroen, 15-7-2008

Redelijk simpel hotel. Kamers zijn vrij groot maar eenvoudig. In hoogseizoen betaal je de dagprijs en dat kan erg tegenvallen (200 dollar per nacht). Ligging is prima, ongeveer 10 minuten rijden van downtown SD, prima te bereiken.
    Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn on the Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn on the Bay in San Diego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn on the Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn on the Bay scoort een 7.67 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: