Hotel Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area **

Hotel Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area
Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area bij:

1 review over Hotel Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area in het Nederlands

Kuddevorming bij het ontbijt buffet

Shaz, 28-2-2012

Wij hebben in dit hotel overnacht gedurende 2 nachten. In eerste instantie hadden we 3 geboekt maar de ligging van het hotel tussen de wirwar van snelwegen, het voorbij razende verkeer en de hordes met mensen bij het ontbijt buffet hebben ons doen besluiten om op zoek te gaan naar een hotel waar het er wat vrediger aan toe ging.

De kamer was uitstekend, zeker als je kijkt naar de prijs. Het is er erg gehorig en er kwam veel herrie uit de gang van personeel en schreeuwende kinderen (ook laat in de avond). Wij waren op doorreis van Orange County naar San Diego en vonden daar toch wel een hele andere sfeer hangen. Je moet er van houden.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area in San Diego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn & Suites Circle SeaWorld Area scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: