Bed and Breakfast Balboa Park Inn

Bed and Breakfast Balboa Park Inn
Balboa Park Inn

2 reviews over Bed and Breakfast Balboa Park Inn in het Nederlands

F.F. van der Werff, 23-10-2007

Prachtige appartementen, daar niet van. Alleen zijn we besodemieterd. Toen we 1 nacht extra wilden boeken was onze kamer niet meer beschikbaar en moesten we een duurdere nemen. De volgende ochtend bleek echter dat onze oude kamer (30 dollar goedkoper) helemaal niet bezet was. Protest bij de dienstdoende baliedame werd afgewimpeld. En 30 dollar terug was onmogelijk, we hadden al getekend. Een beetje 'sneaky' wat het plezierige verblijf in Balboa Park Inn een beetje overschaduwde. Kortom een leuke locatie, maar al te goedgelovige mensen (zoals wij...) worden getild.
Gereisd met partner in oktober 2007

kaat, 21-6-2006

Een typisch kitcherige Amerikaanse B& B, waar in April nog alle kerstversiering hangt, veel tierlantijntjes, een echt hemelbed met een zijden sprei... met een eigen keuken erbij. Er is koffie die je naar believen kan zetten en 's morgens bestel je via de telefoon je ontbijt en ze brengen het naar je appartement:Fruitsap, vers fruit, verschrikkelijk zoete broodjes, muffins, cornflakes... j e vraagt het maar.De eigenaar is SUPERVRIENDELIJK en is je bijzonder behulpzaam om je wegwijs te maken in de buurt. ga er eten in Café 11. Je krijgt er voor 12 dollar een echt uitgebreid menu ( voorgerecht, hoofdschotel met keuze uit vlees of vis en een dessert).

Balboa Park Inn is vrij duur maar de meeste hotels en B&B in San Diego zijn duur, net zoals in Los Angeles. Voor een derde van de prijs hadden we een vergelijkbaar comfort in Prescott... maar ja, wie kent dan ook Prescott???

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Balboa Park Inn in San Diego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Balboa Park Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Balboa Park Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.