Hotel Motel 6 Old Sacramento North

Hotel Motel 6 Old Sacramento North
Motel 6 Old Sacramento North

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Motel 6 Old Sacramento North bij:

1 review over Hotel Motel 6 Old Sacramento North in het Nederlands

Nooit meer

jan, 11-12-2009

Nu heb ik de laatste jaren ondervonden dat Motel 6 in het algemeen van zijn pluimen is verloren maar dit Motel was wel het ergste !

Eerst en vooral kwam ik aan de receptie en werd daar geholpen ?? door een Travestie, dit lijkt mij niet erg geschikt voor zo'n job.

Bleek dat deze eens even snel de door mij geboekte kamers, een hogere prijs wou aanrekenen dan op de website zogezegd omdat dit niet kloptte want Motel 6 had een nieuwe website , JA EN DAN ?

de kamers waren vuil, werden niet gekuist tijdens ons verblijf

er waren eerst geen handdoeken en na de eerste nacht alweer te weinig

de zogezegde propere handdoeken waren ook vuil enz...

bovendien was het er 's nachts lawaaierig door een aantal marginalen die op de parking rondzwerfden.

aan de achterzijde van het hotel , binnen de omheining sliepen zulke marginalen in kartonnen dozen

Niet bepaald wat een toerist wenst !!

heb enkele foto's gemaakt van het karretje van de schoonmaker

Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel 6 Old Sacramento North in Sacramento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel 6 Old Sacramento North zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel 6 Old Sacramento North scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: