Hotel Best Western Sandman Motel ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Sandman Motel*** bij :

1 review over Hotel Best Western Sandman Motel in het Nederlands

Koen & Patricia, 14-3-2006

Wij hebben hier overnacht op doortocht tijdens ons reisje door Californie. Het hotel ligt bij de oprit van de snelweg, 1 afslag verder en je bent in het centrum van Sacramento. Geen last gehad van die snelweg. Netjes motel zoals er zoveel zijn in de VS. Prima ontbijtje en de receptioniste was zo lief om ons te wijzen op kortingbonnen die in een hotelkamerboekje zitten die bij de meeste fastfoodzaken bij de ingang liggen (scheelde ongeveer 20 dollar)
Gereisd met vrienden in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Sandman Motel in Sacramento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Sandman Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Sandman Motel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.