Hotel Pismo Lighthouse Suites ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pismo Lighthouse Suites bij:

3 reviews over Hotel Pismo Lighthouse Suites in het Nederlands

Pure verwennerij

Hannah, 4-9-2014

Wij hebben dit hotel genomen als tussenstop op onze route aan highway one. Omdat dit 1 van de weinige hotels was met suites die uit 2 kamers bestonden (wat prettig is met 2 pubers) hebben we 2 nachten geboekt om hier een beetje uit te rusten. Heerlijke kamer, heel groot, heerlijke bedden (we hadden een wat luxere kamer met 1 kingsize en 2 queensizes en 2 badkamers). Er is een prima verzorgd zwembad en je zit boven het strand, het dorp is op loopafstand. Het eten heb ik laag gewaardeerd, omdat er behalve het ontbijt verder geen mogelijkheid was voor eten. Het ontbijt was typisch Amerikaans en totaal niet passend bij zo'n luxe hotel: druk, lawaaierig, weinig tafels, alle bestek en servies wegwerpmateriaal. Maar dit is met een Europees oog bekeken, in Amerika is zo'n ontbijt ook in vrij luxe hotels heel normaal. Je kon wel de hele dag gratis koffie en thee krijgen in de lobby of maken op je eigen kamer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mazzeltje

Pascal, 10-7-2013

Stom toevallig uitgekozen als tussenstuk voor 2 dagen. Zou willen dat het wat langer was. Heerlijke locatie aan de pacific. Strand en klein zwembad. Geweldige kamers, goed parkeren en uitzicht.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Supertoplocatie

A. van Zomeren, 12-11-2009

Eigenlijk toevallig kwamen we terecht in dit hotel tijdens een doorreis van L.A. naar S.Fr. Fantastische kamer met "full ocean vieuw", uitzicht over de zee,pelikanen,dolfijnen,prachtige zonsondergang enz.We zijn er dan ook 5 dagen gebleven.
Gereisd met partner in november 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pismo Lighthouse Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pismo Lighthouse Suites in Pismo Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pismo Lighthouse Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pismo Lighthouse Suites scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: