Hotel Doubletree Los Angeles Rosemead ***

Hotel Doubletree Los Angeles Rosemead
Doubletree Los Angeles Rosemead

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Doubletree Los Angeles Rosemead bij:

2 reviews over Hotel Doubletree Los Angeles Rosemead in het Nederlands

Goed hotelketen met grote kamer.

Ibrahim, 10-4-2010

Dit hotel ligt in de wijk Rosemead in Los Angeles.

Ligt naast een grote winkelcentrum erg handig.

De kamer heeft een groot heerlijk bed. Alle zenders op TV in HD.

Wij hebben een auto gehuurd en met de auto is deze rustige nette buurt perfect bereikbaar.

Heel L.A. is binnen 20 minuten te bereiken met de auto.

Gereisd met partner in februari 2010

Heel goed hotel met zeer goede voorzieningen!

Ibrahim, 2-4-2010

Dit hotel ligt in de wijk/stadsdeel Rosemead.

Is niet het eerste wijk waar je aan denkt bij Los Angeles.

In L.a. moet je sowieso een auto hebben omdat het erg groot is en het openbaar vervoer lang niet zo goed is als bij ons of new york.

Met de auto is alles binnen bereik. Je zit naast de snelweg maar hoort het 's nachts zeker niet..

Prima bevallen. Tegenover het hotel ligt een heel groot winkelcentrum waar je ook kunt eten.. Binnen 5 minuten heb je hele leuke eetgelegenheden in de buurt. Hotel heeft draadloos internet, alle zenders in HD!!!, grote en ook nette kamer, heerlijk zachte bed!. Elke doordeweekse dag een krant voor de deur.

Zou er zeker weer slapen als ik weer naar L.A. ga.

Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree Los Angeles Rosemead in Pasadena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree Los Angeles Rosemead zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Doubletree Los Angeles Rosemead scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: