Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Silverado Resort**** bij :

1 review over Hotel Silverado Resort in het Nederlands

uitgangspunt voor bezoek aan wijnestates

roland, 8-10-2014

Bezocht in het kader van een rondreis. Mooie golfbanen maar wij waren niet in de gelegenheid deze te spelen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam bij het samenstellen van een dag om wijnestates te bezoeken. Top!

Moeilijker bleek het om aan het eind van de middag een weegschaal te organiseren om bagage te wegen tbv de terugvlucht. De lorrie reed ons uiteindelijk 5x heen en weer naar een grote weegschaal achter het hotel. Wat moeizaam maar het lukte. Diverse eet- en zwembadmogelijkheden hebben wij niet erg kunnen beproeven maar het leek prima in orde.

Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silverado Resort in Napa Valley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silverado Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silverado Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.