Hotel Chardonnay Lodge **

Chardonnay Lodge

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chardonnay Lodge bij:

1 review over Hotel Chardonnay Lodge in het Nederlands

Zeer goede keuze

Steph, 2-11-2011

Tijdens onze roadtrip langs de westkust 1 nacht verbleven in de Chardonnay Lodge om de wijngaarden van Napa Valley te bezoeken. Prijs/kwaliteit was naar Napa-normen uitstekend. De kamers waren schoon en ruim, badkamer was proper. Heel fijn motel om te verblijven, op nog geen 20 min van de prachtige omgeving van de wineries. Elke kamer is genoemd naar een wijn(streek). De eigenaar is heel vriendelijk, wij waren ong 2 uur vroeger aangekomen dan verwacht, maar was geen enkel probleem. We kregen een kaart mee met alle wineries uit de buurt, en goede tips welke we zeker moesten bezoeken (oa V. Sattui, Sterlinger en Beringer). Zeker een aanrader! 's Avonds gegeten in de Firewood Cafe, lekker en voor ieder wat wils!
Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chardonnay Lodge in Napa Valley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chardonnay Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chardonnay Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: