Hotel Holland Inn & Suites **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holland Inn & Suites bij:

1 review over Hotel Holland Inn & Suites in het Nederlands

goede prijs-/kwaliteitsverhouding

D. Lamboo, 16-1-2011

Tijdens onze rondreis zijn we onderweg naar LA gestopt in dit motel, alleen voor de naam. Een bijzonder goede keus, de prijs voor de kamer stond geheel in verhouding en we hebben hier 2 prima nachten doorgebracht. Buiten het kleine centrum van Morro Bay gelegen, direct aan de doorgaande weg naar LA en San Francisco. In het centrum kun je prima in een van de restaurantjes eten terwijl de zeeleeuwen op de achtergrond zorgen voor wat geluid. Het motel verzorgt een klein ontbijt wat inbegrepen is in de prijs, maar je hoeft maar 5 minuten te lopen naar een supermarkt voor wat lekkere broodjes. Al met al een prima hotel voor onderweg.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holland Inn & Suites in Morro Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holland Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holland Inn & Suites scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: