Hotel Mariposa Inn **

Hotel Mariposa Inn **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mariposa Inn** bij :

1 review over Hotel Mariposa Inn in het Nederlands

Prima verblijf met alle voorzieningen

Laura_devries, 16-12-2011

Wij hadden het 'townhouse suite' geboekt, aangezien we met 3 personen waren. Het is een leuk huisje. Beneden is de woonkamer met een 2persoonbed (opklapbaar in de muur) en een badkamer. Boven is de ruime hoofdslaapkamer met een 2de badkamer. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Boven en beneden tv, internet, gashaard in de woonkamer, koffiemachine en magnetron. Aan de overkant van de weg is een groot winkelcentrum met eetgelegenheden. Minpuntje was de wat muffe geur bij binnenkomst van het verblijf. Wij hadden hier 1 avond geboekt aangezien we op doorreis waren, maar hadden hier graag langer verbleven.
Gereisd met vrienden in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariposa Inn in Monterey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariposa Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mariposa Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.