Hotel Holiday Inn Exp Manhattan Beach ***

Hotel Holiday Inn Exp Manhattan Beach
Holiday Inn Exp Manhattan Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Exp Manhattan Beach bij:

1 review over Hotel Holiday Inn Exp Manhattan Beach in het Nederlands

prima doorsnee hotel

robn, 6-11-2009

ALhoewel vlak langs de doorgaande drukke weg zijn de kamers prima stil. Het wordt wel wat ouder en eigenlijk wel toe aan wat modernisering. Toch is alles nog heel en schoon, gewoon wat gedateerd. Prijs/kwaliteit was voor ons prima in vergelijking met de omgeving (Incl 2 kids) maar door de sterke schommeling van de prijs altijd even bellen... werkt meestal goed tov de internet site van onze touroperator.

Locatie is goed als uitval basis naar en de luchthaven (werk; vracht) als ook strand....

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Exp Manhattan Beach in Manhattan Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Exp Manhattan Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Exp Manhattan Beach scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: